domingo, 11 de abril de 2021

PUBLIZITATEA ERALDATZEN


Gizartea eraldatzen doan heinean publizitatea ere gizarte horretara moldatu behar da. Nori saldu nahi, hartara egokitu behar.

Horrela erakutsi du Adidasek ere bere azken kanpainan. Stella McCartney ospetsuak diseinatutako "true Purpose" bilduma ekologikoaren kirol bularretakoa sustatzeko lantza jarri du enpresak. Ilea emakumeengan normalizatzeko asmoz, Adidas enpresak Leila Davis pole dance taldeko dantzari eta koreografo profesionala protagonista duten irudi batzuk argitaratu ditu kanpaina horren barruan.

Kanpainako argazkietako batean, besoak altxatuta dituen Davis ikus daiteke besapeetako ilea agerian uzteko asmoz nahita sortutako pose bat. Sare sozialetan asko komentatu dira argazkiak, batez ere goraipatua izan den keinu horrengatik, baina ez dira falta izan ilearen aldarrikapenaren inguruko kritikak ere.

Esan bezala, publizitatea eta gizartea eskutik doaz. Marka eta enpresek zuzendu nahi diren targetak aztertu behar dituzte eta ileen eta gorputz mota guztien normalizazioaren mugimendu honi heldu dio Adidasek ere. Kanpaina honekin, emakumeek ere ilea dutelaren ideia gizartean barneratzeko bultzada eman dute.

Gaizka Urkiza

No hay comentarios:

Publicar un comentario