domingo, 2 de mayo de 2021

Moda sektorea gamer munduan

Azken urteotan sare sozialak bizitzaren ispilu bilakatu dira, hala nola, Instagramek izandako gorakadak nabarmenki markatu ditu komunikazio bideak. Moda-luxuaren sektoreko enpresa asko sare sozialen eta batez ere gamer munduan murgildu nahi izan dira azken boladan, Balenciagaren kasua adibidez, bere bilduma berria ezagutarazteko bideo-jokoa sortu zuen. 

Kasu honetan Pull&Bear-ren txanda izan da, “chica Pacific” kaleratutako bilduma berria aprobetzatuz, moda-kate gaztea aurretik luxuko markek erabilitako estrategia bera erabili du bideojoku birtual bat estrenatzean. Ideia berri honen helburua sektorean kontsumitzaile berriak eta gazteak erakartzea izan da. Jokua Kalifoniatik Tokiora joateko ibilbide bat da, ibilbidean zehar oztopo batzuei aurre egin behar zaie, kolekzio berriaren jantziak ateratzen diren bitartean. Plataforma bakoitzerako erabilgarritasun modu bat diseinatu dute, deskargatu behar ez dela nabarmentzen, dagoeneko “Pacific Game” eskuragarri dago Pull&Bearreko webgunean, Facebookeko eta Intagrameko kontu ofizialetan.
  Iturria: Pull&Bear webgunea
Ainhoa Aldabe

No hay comentarios:

Publicar un comentario